وزیر سوری ، عربستان و قطر را شریك جرم تروریست ها در سوریه خواند
نوشته شده توسط : breketid

وی در اظهاراتی كه عصردوشنبه در تارنمای'سوریا الان' منتشرشد،افزود:تروریست ها باحمایت قطر و عربستان مردم سوریه را هدف قرار می دهند و مسوولیت ریختن خون سوری ها بر عهده كسانی است كه از تروریست ها با پول و اسلحه حمایت می كنند.

'محمود'هدف از ارتكاب برخی جنایات از سوی گروه های تروریستی را در مناطقی از شهر حمص در مركز سوریه قبل از جلسه شورای امنیت سازمان ملل تحت فشار قرار دادن برخی از كشورها برای موضع گیری در ارتباط با سوریه خواند.

یك منبع اطلاع رسانی در سوریه نیز امروز تاكید كرد كه تصاویر منتشر شده از سوی برخی شبكه های ماهواره ای در ارتباط با شهر حمص در مركز سوریه متعلق به جنایاتی است كه گروه های تروریستی علیه اهالی این شهر پس از ربودن آنان مرتكب شدند.

این منبع افزود : دمشق به افزایش تنش این گروه های تروریستی مسلح در آستانه برگزاری جلسه های شورای امنیت سازمان ملل عادت كرده است كه با هدف تاثیر بر مواضع كشورها صورت می گیرد.

این منبع افزود: برخی شبكه های اطلاع رسانی از جمله 'الجزیره' و 'العربیه ' در جنایات گروه های تروریستی مسلح در سوریه شریك بوده و از افراد مسلح كه مرتكب این جنایت می شوند به عنوان خبرنگار اختصاصی خود بهره می گیرند.

در همین حال 'عبدالقادر الشیخ' استاندار لاذقیه در غرب سوریه اخبار منتشره از سوی برخی شبكه های ماهواره ای در ارتباط با انفجار در این استان را رد كرد و افزود كه این اقدامات در راستای حملات تبلیغاتی رسانه های مزبور علیه سوریه صورت می گیرد.

وی افزود كه اوضاع در این استان آرام است و مردم مشغول زندگی عادی و طبیعی خود هستند.

خاورم**1436





:: برچسب‌ها: لندن , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: